neasmyrni.net.gr neasmyrni.net.gr neasmyrni.net.gr neasmyrni.net.gr
Αρχική Τοπικές Ειδήσεις ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΔΗΜΟΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
facebook
Έχουμε 17 επισκέπτες συνδεδεμένους
ARTION 2016-small lux new 001 eumeleia_new POLYTEXNO-2105 ETHNIKO-ODEIO-2015

logo-n-smyrnhs-telikoΟ Δήμος Νέας Σμύρνης ανακοίνωσε την ενεργοποίηση 7 νέων υπηρεσιών ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών μέσω του διαδικτυακού του portal www.neasmyrni.gr. Συγκεκριμένα από 6/6/2014 οι συναλλασσόμενοι πολίτες θα μπορούν να διεκπεραιώνουν και να παρακολουθούν την εξέλιξη θεμάτων τους ηλεκτρονικά. Ο Δήμαρχος Σταύρος Τζουλάκης δήλωσε σχετικά: «Σήμερα κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας για εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στις υποδομές του Δήμου, ξεκινώντας τη λειτουργία 7 νέων υπηρεσιών ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Νέας Σμύρνης. Μέσω αυτής της "έξυπνης εφαρμογής", αποδεικνύουμε απτά την απόφασή μας για χρηστή και ποιοτική διοίκηση, μειώνουμε τη γραφειοκρατία, ενισχύουμε τη διαφάνεια και προωθούμε την καινοτομία...»

Μέσα από αυτήν την εφαρμογή μπορούν οι πολίτες να διεκπεραιώσουν τις εξής εργασίες :
1. Πληρωμή και έλεγχο κλήσεων ΚΟΚ
2. Αιτήματα : Ανακύκλωση Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών, Αντικατάσταση Λαμπτήρων, Δημιουργία Συντήρηση Οδού, Εγκαταλελειμμένα Οχήματα, Ηλεκτρικές Βλάβες, Κάδοι Απορριμμάτων, Καθαρισμός Οδού, Κολωνάκια αποτροπής παρκαρίσματος, Κοπή κλαδιών-δέντρου, Κοπή Ξηρού δένδρου, Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, Οδοποιία, Περιποίηση Πρασίνου, Συλλογή Μπαζών, Συλλογή Ογκώδη Απορριμμάτων, Συντήρηση Παιδικών Χαρών.
3. Βεβαιώσεις: Βεβαίωση Μη Οφειλής ΤΑΠ για ηλεκτροδοτούμενο κτίσμα, Βεβαίωση Μη Οφειλής ΤΑΠ για μη ηλεκτροδοτούμενο.
4. Καταγγελίες: Έλεγχος Εμποδίων Πεζοδρομίων και Οδοστρωμάτων, Έλεγχος Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, Έλεγχος Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων.
5. Ληξιαρχείο: Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Γέννησης, Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Θανάτου.
6. Πιστοποιητικά: Πιστοποιητικό Δημοτικής Κατάστασης.
7. Έλεγχος κατάστασης αιτήματος: Από εδώ μπορεί ο πολίτης να δει την εξέλιξη του αιτήματος του.

Αναλυτικότερα
1.Πληρωμή και έλεγχος κλήσεων ΚΟΚ :
Ο χρήστης έχοντας επιλέξει το απαιτούμενο πεδίο κατά την εγγραφή του και δίδοντας τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου του, μπορεί να ελέγξει τόσο τις παλαιότερες κλήσεις ( πληρωμένες ή μη) όσο και τις τυχόν νεοκδοθείσες τις οποίες μπορεί να εξοφλήσει μέσω της εφαρμογής με on-line μεταφορά χρημάτων στον κωδικό τραπέζης του Δήμου.
2.Αιτήματα:
Στην κατηγορία αυτή ο χρήστης, μετά την είσοδο του, μπορεί να αποστείλει το αίτημα του επιλέγοντας την αντίστοιχη κατηγορία (Ανακύκλωση Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών, Αντικατάσταση Λαμπτήρων, Δημιουργία Συντήρηση Οδού, Εγκαταλελειμμένα Οχήματα, Ηλεκτρικές Βλάβες, Κάδοι Απορριμμάτων, Καθαρισμός Οδού, Κολωνάκια αποτροπής παρκαρίσματος, Κοπή κλαδιών-δέντρου, Κοπή Ξηρού δένδρου, Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, Οδοποιία, Περιποίηση Πρασίνου, Συλλογή Μπαζών, Συλλογή Ογκώδη Απορριμμάτων, Συντήρηση Παιδικών Χαρών) . Συμπληρώνει τα στοιχεία της φόρμας που απαιτούνται για τον προσδιορισμό της τοποθεσίας του «προβλήματος», καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του. Μετά την καταχώρηση του αιτήματος, δίδεται στο χρήστη ένας αυτόματος κωδικός με τον οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελέγξει την πορεία του αιτήματός του καθώς και τα σχόλια του εκάστοτε χειριστή της αρμόδιας υπηρεσίας , μέσω της επιλογής στο αριστερό μενού «Έλεγχος κατάστασης Αιτήματος».
3.Βεβαιώσεις:
Στην κατηγορία αυτή ο χρήστης, μετά την είσοδό του, μπορεί να αιτηθεί βεβαίωση Μη Οφειλής ΤΑΠ για ηλεκτροδοτούμενο κτίσμα ή Βεβαίωση Μη Οφειλής ΤΑΠ για μη ηλεκτροδοτούμενο. Συμπληρώνει τα στοιχεία της φόρμας που απαιτούνται. Μετά την καταχώρηση του αιτήματος, δίδεται στο χρήστη ένας αυτόματος κωδικός με τον οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελέγξει την κατάσταση του αιτήματός του καθώς και τα σχόλια του εκάστοτε χειριστή της αρμόδιας υπηρεσίας , μέσω της επιλογής στο αριστερό μενού «Έλεγχος κατάστασης Αιτήματος».
4.Καταγγελίες:
Στην κατηγορία αυτή ο χρήστης, μετά την είσοδό του, μπορεί να κάνει την καταγγελία του επιλέγοντας μέσα από τις επιλογές του αναδυόμενου υπομενού ( Έλεγχος Εμποδίων Πεζοδρομίων και Οδοστρωμάτων, Έλεγχος Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, Έλεγχος Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων). Συμπληρώνει τα στοιχεία της φόρμας που απαιτούνται για τον προσδιορισμό της τοποθεσίας του «προβλήματος», καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του. Μετά την καταχώρηση του αιτήματος, δίδεται στο χρήστη ένας αυτόματος κωδικός με τον οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελέγξει την κατάσταση του αιτήματός του καθώς και τα σχόλια του εκάστοτε χειριστή της αρμόδιας υπηρεσίας , μέσω της επιλογής στο αριστερό μενού «Έλεγχος κατάστασης Αιτήματος».
5.Ληξιαρχείο:
Στην κατηγορία αυτή ο χρήστης, μετά την είσοδο του, μπορεί να αιτηθεί Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Γέννησης ή Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Θανάτου τα οποία αποστέλλονται από τον Δήμο με συστημένη επιστολή στη διεύθυνση επικοινωνίας που συμπληρώνει στην φόρμα. Μετά την καταχώρηση του αιτήματος, δίδεται στο χρήστη ένας αυτόματος κωδικός με τον οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελέγξει την κατάσταση του αιτήματός του καθώς και τα σχόλια του εκάστοτε χειριστή της αρμόδιας υπηρεσίας , μέσω της επιλογής στο αριστερό μενού «Έλεγχος κατάστασης Αιτήματος».
6.Πιστοποιητικά:
Στην κατηγορία αυτή ο χρήστης, μετά την είσοδο του, μπορεί να αιτηθεί Πιστοποιητικό Δημοτικής Κατάστασης το οποίο αποστέλλεται από το Δήμο με συστημένη επιστολή στη διεύθυνση επικοινωνίας που συμπληρώνει στην φόρμα. Μετά την καταχώρηση του αιτήματος, δίδεται στο χρήστη ένας αυτόματος κωδικός με τον οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελέγξει την κατάσταση του αιτήματός του καθώς και τα σχόλια του εκάστοτε χειριστή της αρμόδιας υπηρεσίας , μέσω της επιλογής στο αριστερό μενού «Έλεγχος κατάστασης Αιτήματος
7.Έλεγχος κατάστασης αιτήματος:
Στην κατηγορία αυτή ο χρήστης, μετά την είσοδο του, μπορεί να ελέγξει την κατάσταση του αιτήματός του συμπληρώνοντας τον αντίστοιχο κωδικό αιτήματος που του έχει δοθεί από την εφαρμογή μετά την καταχώρηση του εκάστοτε αιτήματος

mandalou-new

Αναζήτηση στον οδηγό αγοράς

Αναζήτηση για:



Επιλογή Κατηγορίας

 

IOYNIOS 2017 PROTOSELIDO