neasmyrni.net.gr neasmyrni.net.gr neasmyrni.net.gr neasmyrni.net.gr
Αρχική Εκπαίδευση Ένα Μαθηματικό Κέντρο με Ιδιαίτερες Επιτυχίες
facebook
Έχουμε 9 επισκέπτες συνδεδεμένους
ARTION 2016-small lux new 001 akadimos118x118 autopragmatosi Kyvellou-new



Μια από τις πιο σημαντικές πρωτιές στις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις σημείωσε το Μαθητικό Κέντρο Νέας Σμύρνης. Το 67% των υποψηφίων φοιτητών  μαθητών του Κέντρου  πήρε βαθμούς από 14 - 20, ένας αρίστευσε (20), ενώ κανείς δεν έγραψε κάτω από την βάση.
Δικαιολογημένη η ικανοποίηση του Νεοσμυρνιώτη καθηγητή Μαθηματικών Αλέξανδρου Τσιτούρη, ιδρυτή, διευθυντή και «ψυχή» του Μαθητικού Κέντρου. Δεν είναι βέβαια η πρώτη χρονιά που ο κ. Αλέξανδρος Τσιτούρης γεύεται την επιτυχία. Η υπερεικοσαετής εκπαιδευτική - φροντιστηριακή του δράση έχει ταυτιστεί με τις έννοιες συνέπεια - φροντίδα - επιτυχία. Με αφορμή τα αποτελέσματα των φετινών Πανελληνίων Εξετάσεων είχαμε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον κ.Τσιτούρη.



Μια από τις πιο σημαντικές πρωτιές στις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις σημείωσε το Μαθητικό Κέντρο Νέας Σμύρνης. Το 67% των υποψηφίων φοιτητών - μαθητών του Κέντρου πήρε βαθμούς από 14 - 20, ένας αρίστευσε (20), ενώ κανείς δεν έγραψε κάτω από την βάση.

Δικαιολογημένη η ικανοποίηση του Νεοσμυρνιώτη καθηγητή Μαθηματικών Αλέξανδρου Τσιτούρη, ιδρυτή, διευθυντή και «ψυχή» του Μαθητικού Κέντρου. Δεν είναι βέβαια η πρώτη χρονιά που ο κ. Αλέξανδρος Τσιτούρης γεύεται την επιτυχία. Η υπερεικοσαετής εκπαιδευτική - φροντιστηριακή του δράση έχει ταυτιστεί με τις έννοιες συνέπεια - φροντίδα - επιτυχία. Με αφορμή τα αποτελέσματα των φετινών Πανελληνίων Εξετάσεων είχαμε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον κ.Τσιτούρη.

Ποια είναι η γενικότερη εντύπωσή σας από τις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις κ.Τσιτούρη παρατηρώντας από την δική σας οπτική γωνία του καθηγητή των Μαθηματικών;
Στις Πανελλήνιες Εξετάσεις του 2006 παρατηρήσαμε για άλλη μία φορά, ένα φαινόμενο, που τείνει να γίνει μόνιμο στην Παιδεία μας. Οι επιδόσεις των παιδιών στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης ήταν τόσο χαμηλές ώστε δημιουργήθηκε η εξής εικόνα:
Στην πολυπλήθή Τεχνολογική Κατεύθυνση 2 το 82,89%! έγραψε 0 -12. Ακόμα και στην Τεχνολογική Κατεύθυνση 1 όπως και στην Θετική όπου οι μαθητές θεωρούνται ως καλύτερα προετοιμασμένοι τα αντίστοιχα ποσοστά ήταν 62,58% και 48,7%
Τα παραπάνω δείχνουν ότι τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης είναι ένα διαφορετικό μάθημα καθώς οδηγεί εύκολα έναν μαθητή σε πολύ μικρούς βαθμούς.
Όμως καθώς ο συναγωνισμός, κυρίως για τις σχολές υψηλής ζήτησης, χρόνο με τον χρόνο αυξάνεται, ένας τέτοιος βαθμός, ακόμα και σε ένα μάθημα, δυσκολεύει ιδιαίτερα την πρόσβαση σ' αυτές. Έτσι τα Μαθηματικά χαρακτηρίζονται πλέον ως βαρόμετρο για την επιτυχία ή την αποτυχία ενός υποψηφίου.

Τι είναι όμως αυτό που κάνει τα Μαθηματικά να φαίνονται τόσο δύσκολα; Πως μπορεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα;
Το μάθημα των Μαθηματικών δίνει μόνο 2,5 μονάδες σε έναν μαθητή από την ανάπτυξη της θεωρίας. Έτσι ο υποψήφιος βρίσκεται στην ανάγκη να καλύψει τις άλλες 17,5 μονάδες σύμφωνα με την κρίση του. Αυτό προϋποθέτει δύο πράγματα που συνήθως τα παιδιά αγνοούν.
Πρώτον πολύ καλές Βασικές γνώσεις από τις Α' και Β' Λυκείου. Χωρίς αυτές ο υποψήφιος δεν θα έχει ποτέ την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται στην προσπάθειά του.
Δεύτερον η διδασκαλία της Ύλης στην Γ' Λυκείου δεν πρέπει να γίνεται με επιφανειακό τρόπο. Η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εμβάθυνση σ΄ αυτήν που αποκτάται με διάλογο μεταξύ του μαθητή και του καθηγητή είναι αυτή που δίνει στο παιδί την δυνατότητα να συνθέτει τις γνώσεις του και να αντιμετωπίζει τις όποιες ενδιαφέρουσες Ασκήσεις με επιτυχία.

Τι είναι ακριβώς το Μαθητικό Κέντρο του οποίου είστε διευθυντής, και ποια η συμβολή του στην επιτυχία των υποψηφίων;
Το Μαθητικό Κέντρο είναι ένας ολιγομελής χώρος, εξειδικευμένος στην διδασκαλία των Μαθηματικών και απευθύνεται σε μαθητές, που έχουν διάθεση να προσπαθήσουν για την εξέλιξή τους. Ακολουθούμε τις δύο βασικές αρχές που περιγράψαμε παραπάνω και έχουμε την χαρά να βλέπουμε να επαληθεύονται μέσα από τα αποτελέσματα των μαθητών μας στις Πανελλήνιες Εξετάσεις.
Συγκεκριμένα στις Εξετάσεις του 2006 το 67% των μαθητών του Κέντρου έγραψε από 14 - 20 και μάλιστα οι μισοί από αυτούς (33 %) από 16 - 20! Κανείς δεν έγραψε κάτω από την βάση.
Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να συγχαρώ ιδιαίτερα τον μαθητή μας Στυλιανίδη Γιάννη (Κολλέγιο Αθηνών) ο οποίος με βαθμό (20) έδωσε στο Κέντρο μας μια μεγάλη διάκριση.

Ο καθηγητής Μαθηματικών Αλέξανδρος Τσιτούρης τι θα έλεγε απευθυνόμενος στους υποψηφίους της νέας περιόδου;
Θα ήθελα να τους πω να προσέξουν πολύ την προετοιμασία τους σε αυτό το μάθημα. Πιστεύω ότι λόγω της ιδιομορφίας του πρέπει να προετοιμάζεται σαν ένα ξεχωριστό μάθημα.
Τελειώνοντας αναφέρω μία φράση του Σαίξπηρ που είναι χαρακτηριστική « Η τύχη μας δεν είναι στ' αστέρια αλλά στα ίδια μας τα χέρια».

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
ΤΣΙΤΟΥΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΧΩΡΟΣ ΜΙΚΡΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
& ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
2ας ΜΑΪΟΥ 10
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ
Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
ΤΗΛ. 210.9319016