neasmyrni.net.gr neasmyrni.net.gr neasmyrni.net.gr neasmyrni.net.gr
Αρχική Διαφημίσεις ΕΛΑΦΡΩΣ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ: ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ;
facebook
Έχουμε 16 επισκέπτες συνδεδεμένους

elastika-autokinitouΗ κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου μπορεί να είναι μια δαπανηρή υπόθεση, έτσι όταν υπάρχει μια νομική επιλογή για τους οδηγούς να κόψουν τις γωνίες, υπάρχει μια ισχυρή τάση να το πράξουν.

Μία από τις μεγαλύτερες περιοχές όπου οι άνθρωποι φαίνεται να εξοικονομούν χρήματα για το όχημά τους είναι η αγορά μεταχειρισμένων ελαστικών. Τα από δεύτερο χέρι, ή «μεταχειρισμένα ελαστικά» είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη βιομηχανία, ωστόσο, με τα ελαστικά σας να είναι η τελευταία επαφή ανάμεσα σε εσάς και το δρόμο, το ζήτημα του κατά πόσον ή όχι είναι οικονομικά αποδοτικά, θα πρέπει να επισκιαστεί πολύ από το ερώτημα αν τα μερικώς φθαρμένα ελαστικά είναι πραγματικά ασφαλή.

Αν είστε ιδιοκτήτης φθαρμένων ελαστικών, θα τρομοκρατηθείτε μαθαίνοντας ότι μια μελέτη αποκάλυψε μερικά ανησυχητικά γεγονότα σχετικά με τη χρήση των μερικώς φθαρμένων ελαστικών. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι πάνω από το ένα τρίτο, ή το 34%, των 817 τέτοιων ελαστικών που αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια διαφόρων ασκήσεων το 2013, υπέστησαν ζημιές και απέτυχαν στο να πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας.

Επιπλέον, ένα εντυπωσιακό 97% δεν είχαν καν χαρακτηριστεί ως «μερικώς φθαρμένα» από τους λιανοπωλητές, παρά την εντολή του κανονισμού.

ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΝΟΜΙΜΟ ΕΝΑ ΜΕΡΙΚΩΣ ΦΘΑΡΜΕΝΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ;

Ο νόμος για την προστασία των καταναλωτών δηλώνει ότι είναι έγκλημα να επιδοθούν σε πώληση ελαστικά με φθαρμένες ακτίνες. Προκειμένου ένα μερικώς φθαρμένο ελαστικό να είναι κατάλληλο για πώληση, η δομική ακεραιότητα του πρέπει να είναι χωρίς συμβιβασμούς. Θα πρέπει επίσης να περάσει το τεστ για πιέσεως και το βάθος πέλματος του πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 χιλιοστά γύρω από την περιφέρειά του. Αναφέρεται, επίσης, ότι οι επισκευές πρέπει να διεξάγονται σύμφωνα με τα σχετικά πρότυπα, και θα πρέπει να φέρουν την ένδειξη «μερικώς φθαρμένα» μόνιμα.

Για να είναι νόμιμο ένα μερικώς φθαρμένο λάστιχο αυτοκινήτου θα πρέπει να μην έχει τα παρακάτω  χαρακτηριστικά:

• Κοψίματα περισσότερο από 25mm – ή στο 10% του πλάτους διατομής του ελαστικού - τα οποία είναι αρκετά βαθιά

•  Οποιοδήποτε τρύπημα δεν έχει επισκευαστεί.

•  Εξογκώματα ή σκισίματα που προκαλούνται από το διαχωρισμό ή την αποτυχία της δομής του ελαστικού

Για να είναι νόμιμο ένα ελαστικό θα πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

•   Οι λέξεις «μερικώς φθαρμένο» να είναι γραμμένες με κεφαλαία γράμματα τα οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον τέσσερα χιλιοστά (αυτό πρέπει να είναι μόνιμο, ευανάγνωστα και να μην κόβονται)

•  Όλες οι αρχικές ενδείξεις για τον τύπο και το σχεδιασμό τους, συμπεριλαμβανομένων των αξιολογήσεων ταχύτητας και των πινάκων φορτίου πρέπει να είναι ορατές.

•  Το ελαστικό πρέπει να επιθεωρείται εσωτερικά, αν πρόκειται να πωληθεί με τη ζάντα

Υπάρχει, παρόλα αυτά ένας μεγάλος αριθμός καταστημάτων που πωλούν φθαρμένα λάστιχα που δεν καλύπτουν τις παραπάνω προδιαγραφές, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να έχουν εσωτερικές βλάβες και να είναι επικίνδυνα.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΝΤΙ ΚΟΣΤΟΥΣ

Παρά τις προειδοποιήσεις, οι άνθρωποι συνεχίζουν να επιλέγουν το χαμηλό κόστος αντί για την ασφάλεια. Ωστόσο, είναι ένα νόμιμο, μερικώς φθαρμένο λάστιχο αποδοτικότερο από ένα καινούργιο ελαστικό; Είναι ενδιαφέρον το ότι μια προηγούμενη μελέτη διαπίστωσε ότι τα νέα ελαστικά είναι όχι μόνο πιο ασφαλή, αλλά προσφέρουν πραγματικά την καλύτερη αξία για τα χρήματά τους.

Έτσι όταν ψάχνετε για να αγοράσετε νέα λάστιχα, παρά τον πειρασμό, μην αγοράσετε φθαρμένα ελαστικά, καθώς είναι μακροπρόθεσμα μία εικονική οικονομία και όχι μόνο σε οικονομικούς όρους. Γιατί τελικά, πόσο θα κοστολογούσατε την ζωή σας;

Πληροφορίες  https://tyrestore.gr

Αναζήτηση στον οδηγό αγοράς

Αναζήτηση για:



Επιλογή Κατηγορίας

 

SEPTEMBRIOS 2019 diabaste copy